czwartek, 26 marca 2009

Radian6 śpiewa i tańczy...a przy okazji mierzy social media.

U nas w Polsce :) na razie przekonujemy Klientów, że warto być w social media. Właściwie aby być precyzyjnym należałoby powiedzieć, że przekonujemy o tym, że już tam są czy tego chcą czy nie. Już są poprzez konwersacje jakie o markach prowadzą w social media internauci. Uczymy (się) jak być w social media, jak zejść z cokołu komunikacji reklamowej i stać się częścią tej konwersacji.

Kolejnym etapem rozwoju rynku będzie konieczność precyzyjnego mierzenia tego co się dzieje wokół marki w social media. Jednym z narzędzi wykorzystywanym "tam za wielką wodą" do mierzenia co i jak się dzieje z marką w social media jest Radian6. Nie będę uprawiał bezwstydnej reklamy tego narzędzia, nie będę opisywał możliwości, wykorzystań i wspaniałych funkcjonalności...kto chce wejdzie na ich www i poklika. Umieszczę jedynie fajne video, w którym ich VP of Marketing "produkuje się" ogłaszając wprowadzenie nowych funkcji tego narzędzia. Practice what you preach!

Brak komentarzy: