To proste. Zainwestować w nieprzeciętną kampanię w internecie. Tak właśnie uczynił Sporting Lizbona, czyli nie żaden europejski gigant. Sporting nie zdobył mistrzostwa Portugalii od sześciu sezonów, borykał się z problemem frekwencji na meczach. Władze klubu aby zwiększyć sprzedaż karnetów na sezon 07/08 zatrudniły agencję marketingową Draftfcb. Tak wyglądała koncepcja i pomysł na akcję.
Efekty:
- 200 tys. telefonów w ciągu dwóch dni,
- 610 tys. wejść na stronę klubu w ciągu dwóch tygodni,
- 1500 sprzedanych karnetów.
Dodatkowo cała akcja uzyskała ogromne publicity w mediach.
Brawo! Który z polskich klubów w kolejce?
niedziela, 17 sierpnia 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz