W orce codziennej pracy strategia wydaje mi się najbardziej nadużywanym słowem. Byle działanie, pomysł czy koncepcja aspiruje do miana strategii. Z drugiej strony coraz więcej działań e-marketingowych staje się odrębnymi jego obszarami. Nie dziwi więc, że mamy coraz więcej wszelakich „web strategów”. Ciekawe zestawienie znalazłem webstrategyblog.com w poście „What Flavor of Web Strategist Do You Need?” I tak mamy:
General Web Strategist
Web Marketing Strategist
PR Strategist
Brand Strategist
Advertising Strategist
CRM/ Web Strategist
Web Analytics Strategist
User Experience Strategist
Content Strategist
Technical Web Strategist
Subject Matter Experts
Community Strategist
Social Media Strategist
Nazwy stanowisk w większości tłumaczą się same – jeżeli ktoś chce poznać szczegóły to więcej u źródeł. Do posta warto wrócić przy okazji następnej produkcji wizytówek dla działu strategii – niezły kawałek inspiracji ;)
niedziela, 24 sierpnia 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz