…a no właśnie tak jak robi to Coca-Cola. W sumie to dobre uzupełnienie do wcześniejszych postów Big Brands & Facebook, Jak na Facebook.com. W największym skrócie. Jeżeli fan/fani marki stworzą stronę/profil, który niewiedzieć dlaczego stanie się bardzo popularny (i to bez wydanego centa) to po prostu zaproponować im współpracę. Tyle :)
Niby proste ale w przypadku profilu Coca-Cola na Facebooku mogło potoczyć się zupełnie inaczej. Facebook wprowadził nowe zasady, fani mogą prowadzić jedynie fankluby i grupy a strony brandów muszą być autoryzowane przez same marki. Facebook zaproponował Coca-Coli dwa wyjścia: przejęcie popularnego profilu lub jego usunięcie. Firma zdecydowała się jednak na współpracę z twórcami profilu – zostawiła go w ich rękach wspierając odpowiednimi osobami od komunikacji interaktywnej. This is CAPOEIRA BRANDING!
A tu historia opowiedziana w filmie "We Made a Facebook Page".
Więcej o kejsie tutaj a o zmianach w profilach i stronach firmowych na Facebooku tutaj.
ps. jeden z twórców strony to "nasz" - Michael Jedrzejewski ;)
czwartek, 16 kwietnia 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz